luni, 5 iulie 2010

Pui cu Lamaie


Trecuse ceva vreme de cand nu mai incercasem o reteta mai exotica, si wokul se cam prafuise de cand nu l-am mai folosit. Cum nu putem permite asa ceva, am pus mana si am cautat repede o reteta interesanta si delicioasa pe siteul celor de la Good Food. Am avut ceva emotii fiindca nu eram sigura cum o sa fie primita aceasta reteta, dar ne-a placut foarte mult si cu siguranta o vom repeta.

Pentru 2 portii avem nevoie de:
  • 1 piept de pui (dezosat)
  • 125 g taietei de orez (jumatate de pachet)
  • 200 g mazare si fasole verde
  • 3 - 4 cepe verzi
  • zeama si coaja de la o lamaie
  • 1 lingurita zahar
  • 2 linguri amidon
  • 1 lingurita ghimbir
  • 1 lingura de ulei
  • 1 lingura caju
Pentru inceput am dezosat piepul de pui, pentru ca am folosit un piept cu os, iar apoi l-am taiat fasiute. Il prajim in wok sau orice alta tigaie de teflon cu putin ulei. Cand este aproape facut, il scoatem pe o farfurie. In tigaie punem aproximativ 200 ml apa (1 cana), sucul de lamaie, coaja de lamaie, zaharul si ghimbirul. Dizolvam amidonul in putina apa rece si il adaugam in tigaie. Cand incepe sa fiarba sosul, adaugam puiul inapoi si il lasam la fiert pana scade sosul. Cu cateva minute inainte sa stingem focul, adaugam si ceapa tocata.
Separat pregatim pastele conform instructiunilor de pe ambalaj si fierbem mazarea si fasolea 5 - 10 minute. Se amesteca pastele cu puiul si cu mazarea si fasolea si se orneaza pe farfurie cu caju. Un pranz foarte aromat, racoritor de la sucul de lamaie cu 140 calorii la 100 grame.



    Printeaza reteta (fara imagini)

    Un comentariu:

    sara & Miki spunea...

    ce deschide albul taieteilor de orez... pupik.