marți, 28 decembrie 2010

Ciupercute la Tigaie


Acum cateva zile am fost la ziua unui prieten la Caru cu Bere, ocazie cu care ne-am intalnit cu prieteni pe care nu-i mai vazusem de mult si pe care speram sa-i vedem mai des :) Fiindca era destul de tarziu, langa un gratar de curcan am cautat o garnitura cat mai light, ca doar vine Revelionul si trebe sa mentinem silueta :D Am optat pentru niste ciupercute trase la tigaie care mi-au placut foarte mult, asa ca am pregatit ceva asemanator si acasa. Ciupercile pot fi garnitura langa o bucata de carne, sau o mancare de post delicioasa si plina de proteine.


Pentru 2 portii avem nevoie de:
  • 500 g ciuperci champignon
  • cateva ramurele rozmarin
  • 2 - 3 catei de usturoi
  • 2 - 3 linguri de ulei de masline
  • un praf de sare
Ciupercutele spalate se calesc intregi in uleiul incins pentru cateva minute, dupa care se adauga un praf de sare si se acopera tigaia cu un capac. Dupa ce lasa lichid, se da la o parte capacul, se adauga usturoiul si rozmarinul tocate marunt si se lasa sa fiarba pana scade sosul. Si gata, avem o mancarica super buna si rapida, care are aproximativ 60 calorii la 100 de grame.




2 comentarii:

Laura spunea...

Am facut reteta asta aseara... e minunata, buna si rapida :))

Anonim spunea...

F gustoase.buneeee