marți, 11 ianuarie 2011

Cocktail Aromat


Pe vremea asta urata din Bucuresti, propun sa ne incalzim cu un cocktail foarte aromat, asemanator cu vinul fiert. Doar ca in loc de vin folosim cidru de mere si whiskey, pastrand cam aceleasi condimentele. Dupa muuulte cautari, am ajuns la concluzia ca cidru de mere se gaseste doar la Ikea, cel putin noi nu am gasit pe la alte magazine. Si cum cidrul de la Ikea este fara alcool, varianta fara whiskey poate fi un cocktail non-alcoolic extraordinar pentru cei mici si nu numai :)

Pentru 2 portii avem nevoie de:
  • 500 ml cidru de mere
  • 100 ml whiskey (optional)
  • 1 lingura de zahar brun
  • 1/4 lingurita ghimbir macinat
  • 1/4 lingurita nucsoara macinata
  • 1 baton scortisoara
  • 3 - 4 boabe ienibahar sau 1/4 lingurita ienibahar macinat
  • 6 - 8 cuisoare sau 1/4 lingurita cuisoare macinate
Punem intr-un vas toate condimentele, zaharul si cidrul si le incalzim la foc mic, pana ajung sa fiarba. Oprim focul, tunam whiskey-ul si lasam 2 - 3 minute sa infuzeze. Strecuram si servim cald, socotind ca o portie are aproximativ 260 calorii.
Cheers!




2 comentarii:

Unknown spunea...

Nu prea le am eu cu alcoolul...in schimb ador Tequila :)...dar cocktailul asta arata tare apetisant:D!

Carmen spunea...

multumim, e si foarte bun :D mie nu prea imi place tequila, dar cum am primit o sticla de curand, urmeaza cocktailuri si cu tequila :)