joi, 3 martie 2011

Paris, Je t'aime


Plicitsita de frigul de afara, care se incapataneaza sa ramana tot mai mult prin zona, am inceput sa ma uit la poze, ca asa fac eu cand ma plictisesc :)) ma uit la pozele de pe unde am umblat noi, imi amintesc pe unde ne-am plimbat, cum ne-am distrat, ce am vizitat, ce am mancat :) Din folder in folder, am dat peste pozele de la Paris, pe care l-am vazut pe o vreme superba de mai, nici cald, nici frig, numai bine de umblat peste tot, dar si de stat la soare in Jardin du Luxembourg sau de lenevit pe iarba in La Defense. Si mi-am amintit de micul dejun servit la hotelul unde am stat, era foarte simplu si specific frantuzesc, asa ca l-am pregatit pentru o dimineata lenesa de duminica, cand la Bucuresti ningea :)
Micul dejun e compus din:
Retetele pentru baghete si croissants le gasiti pe blog, si nu va speriati, nu sunt complicate :) 
Asa ca, pana ne intoarcem la Paris, intr-un alt inceput de mai, savuram aceste bunatati in "micul Paris" si ne uitam pe poze :)




Un comentariu:

Ana spunea...

Multumesc pentru idee! Intotdeauna am probleme cu prepararea micului dejun. Nu stiu cum sa il diversific, pentru a fi atractiv, hranitor si gustos.