vineri, 8 aprilie 2011

Salata Mexicana cu Piept de Pui


Dupa varianta vegetariana, am zis ca e cazul sa facem si o alta salata cu aroma mexicana, dar ceva mai consistenta, cu niste carnita. Am pastrat-o in continuare light, pentru ca am folosit niste piept de pui. Daca aveti nevoie de inspiratie pentru un pranz rapid, nu ezitati si incercati aceasta reteta, e simpla si delicioasa, asa ca merita :) Desigur, puteti inlocui puiul cu ce alt animal preferati :)

Pentru 2-3 portii avem nevoie de :
  • 1 piept de pui dezosat si fara piele
  • 1 cutie fasole rosie (de 400g)
  • 1 cutie ciuperci intregi (de 400g)
  • 1 cutie amestec mexican (sau 2 linguri porumb din conserva, 1 morcov fiert, 2 linguri mazare)
  • 5-6 cartofi micuti
  • jumatate conserva rosii in bulion
  • 2 linguri ulei masline
  • sare, piper, boia dulce sau picanta
Incepem cu cartofii, pe care ii spalam bine si ii fierbem in coaja vreo 20 - 30 de minute, pana sunt fierti. Ii lasam putin sa se raceasca, ii curatam, ii taiem cubulete si ii stropim cu putin ulei.
Pieptul de pui il tocamsi il calim in uleiul incins, amestecand din cand in cand, pana cand este aproape facut. Condimentam cu sare, piper, boia si adaugam rosiile tocate marunt, impreuna cu bulionul. Mai lasam sa fiarba cateva minute, dupa care luam de pe foc.
Scurgem toate conservele, si amestecam ingredientele intr-un bol incapator. Daca mai e nevoie, mai condimentati salata care are aproximativ 100 de calorii la 100 de grame. Atunci cand o serviti, presarati patrunjel proaspat tocat.



5 comentarii:

janet spunea...

Eu o vreau picanta!Imi place la nebunie!

Carmen spunea...

si noi tot picanta am facut-o... tare buna a fost :)

Can't boil an egg spunea...

Salut!
Tocmai am descoperit "Bucataria furnicutelor" si mi-ar face mare placere sa facem schimb de linkuri pentru blogroll!
Blogul meu este tot unul culinar: http://cantboilanegg.blogspot.com
Multumesc frumos si o duminica superba!
Diana

Carmen spunea...

Diana, multumesc de vizita! Te-am adaugat la blogroll :)
O duminica frumoasa!

radika spunea...

Furnicutilor, sunteti cei mai tari,v-ati merita titlul de master sefi. Imi place tot ce faceti voi si va multumesc ca ne impartasiti si noua cate ceva din efortul depus si nu in ultimul rand, gatiti pt toate gusturile. Sa o tineti tot asa!