vineri, 1 iulie 2011

Cartofi Noi cu Carnati si Mustar


Am vazut reteta intr-o revista si am stabilit s-o pregatim cat mai curand, ca prea arata bine in poza. Ocazia perfecta a aparut odata cu castravetii in saramura, mai ales ca aceasta mancare merge de minune cu ceva muraturi. E o macare foarte usor de facut, iar mustarul ii da un gust cu totul deosebit.

Pentru 3-4 portii avem nevoie de:
  • 800 g cartofi noi, nu prea mari si cat mai egali
  • 400 g carnati
  • 3 linguri mustar Dijon
  • 2 linguri ulei
  • 1 legatura patrunjel
  • sare
Curatam cartofii, ii taiem daca e nevoie si ii fierbem pana cand sunt patrunsi. Intre timp, taiem carnatii rondele si ii prajim in uleiul incins.
Intr-o tava sau cratita asezam cartofii fierti si deasupra punem carnatii, impreuna cu 1-2 linguri din uleiul ramas in tigaie. Mustarul il amestecam cu vreo 3 linguri de apa si il tunam peste cartofi si carnati.
Dam la cuptor cam 10 minute, la 200 de grade, doar cat sa se rumeneasca putin.
Servim cu patrunjel verde presarat pe deasupra si cu castraveti in saramura :) Calorii sunt cam 200 la fiecare 100 de grame.




2 comentarii:

Dulcegarii culinare spunea...

Cat de buni sunt ! eu n-am mai gasit azi la market-ul de bloc de langa mine ;)) decat d'aia vechi .. dar tare bine arata ai tai ! pup

FLORY spunea...

Ce pofta mi-ai facut,arata grozav!Si cu castravetii aia deliciosi..pupici!