joi, 21 iulie 2011

Marinata pentru Porc la Gratar


Va spuneam ca in weekend am fost la gratar. Si pe sistemul "cea mai buna leguma e porcul", am aruncat si niste piept de porc pe gratar, impreuna cu frigaruile de legume, ofc :))
Nu zic ca simplu n-ar fi fost bun, dar marinat a fost si mai bun si s-a pastrat foarte fraged pana a doua zi, cand l-am terminat. Nemarinat, gratarul mi se pare ca se usuca prea tare, mai ales daca apuca sa se raceasca. Stiu... e rar... dar se intampla :)

Am folosit:
  • o gramada de usturoi - cam 10 catei
  • ulei de masline - 50 ml, poate si mai mult
  • 3 linguri sos Worcestershire
  • 3 linguri otet balsamic
  • 3 linguri sos de soia
  • rosmarin uscat
  • sare, piper
Simplu: pisam usturoiul si il amestecam cu restul ingredientelor; bucatile de porc le punem intr-un bol sau intr-o punga care se inchide ermetic deasupra turnam sosul. Amestecam bine si lasam sa stea vreo 4 ore la frigider.
Bun... foarte bun... pacat ca s-a terminat asa repede :)


Niciun comentariu: