miercuri, 10 august 2011

Tarta cu Ardei


In ultima perioada gatitul s-a rezumat la chestii cat mai simple si rapide, pentru ca nu am prea avut timp, dar si, pe caldura asta, parca nu vrei sa stai in bucatarie prea mult :) Aceasta tarta, inspirata de o reteta de la Edith, s-a incadrat perfect cerintelor noastre: foarte buna si foarte simplu de facut. Din cauza ca tava pe care am folosit-o era prea mica, am facut si cateva muffins, care au iesit foarte bine, asa ca din acelasi aluat, puteti face niste muffins aperitiv minunate.
Pentru o tava de 20 cm si inca vreo 6-7 muffins, am folosit:
  • 150 g faina
  • 50 ml ulei de masline
  • 4 oua
  • 200 g branza dulce
  • 150 g cascaval
  • 100 g masline negre, fara samburi
  • doi ardei grasi de culori diferite
  • cateva rosii cherry
  • un pliculet praf de copt
  • cimbru
  • sare, piper
Incepem prin a pregati ingredientele: taiem ardeii fasii, taiem maslinele rondele, asta daca nu le-ati luat gata taiate, dam cascavalul pe razatoarea mare si taiem rosiile pe jumatate.
Mixam ouale impreuna cu sare si piper, pana cand isi dubleaza volumul. Adaugam branza dulce, cascavalul, uleiul, faina, praful de copt si omogenizam. Adaugam ardeii, maslinele si cimbrul, amestecam usor si suntem aproape gata.
Daca folositi o tava de metal, o ungeti cu ulei, in schimb, pentru formele de silicon, nu e nevoie. Turnam aluatul in tava si ornam cu jumatatile de rosii. Dam la cuptor pentru vreo 40 - 45 de minute, pana se rumeneste frumos. Atat muffin-urile cat si tarta au crescut foarte frumos, au fost foarte pufoase si aromate.
Tarta e buna calda sau rece si are aproximativ 220 calorii la 100 de grame.



7 comentarii:

sara & Miki spunea...

Ce-mi place... si briosele la fel. Pup!

Carmen spunea...

Multumesc Sara! Pup!

FLORY spunea...

Foarte buna tarta,e asa de colorata!pupici!

Edith spunea...

ma bucur ca te-a inspirat reteta mea, desi sincera sa fiu nu-mi dai seama care este :))
Sa va fie de bine! :)
Te pup!

Edith spunea...

Io de fapt venisem sa caut minunea aia cu vinete si masline, dar m-am ratacit :)
Ma ajuti tu te rog?
Mercik.

Carmen spunea...

Edith, ma bucur ca-ti place tarta noastra, parca si a ta se numea tot tarta cu ardei :)
Legat de minune, ii zice caponata si o gasesti aici: http://furnicuti.blogspot.com/2011/07/caponata-alla-siciliana.html :)
Te pup!

Edith spunea...

Merci merci, o notez :)