vineri, 25 noiembrie 2011

Chilli con Carne

Aceasta reteta e in planurile noastre de nu mai stiu cand, dar am tot amanat-o. Pana cand am pus piciorul in prag si am hotarat ca e momentul pentru ea, ca tot aveam prin frigider o gramada de ardei iute... din nou :)) Si cum nu mai puteam sa facem tot ardei iute cu telina, am ales o reteta foarte simpla si extraordinar de buna, care suna cam asa...
Pentru vreo 4 portii avem nevoie de:
  • 600 g carne de vita
  • 1 conserva de fasole rosie, de 400 g
  • 1 conserva rosii in bulion
  • 50 - 100 g bacon
  • 1 ceapa rosie
  • 1 ardei capia
  • 1-2-3 ardei iuti... in functie de preferintele voastre
  • 1 catel de usturoi
  • 2 linguri ulei
  • 1 lingurita boia (iute)
  • sare, piper
Taiem baconul fasii, pe care le prajim cu putin ulei intr-un wok sa alt vas incapator pana se rumenesc, adica 3-4 minute. Tocamcarnea si o adaugam peste bacon, amestecand des.
Tocam ardeiul, ceapa, ardeiu iute si usturoiul. Le adaugam peste carne cand aceasta s-a patruns. Lasam sa fiarba cateva minute, cat timp tocam rosiile din bulion. Le adaugam si pe acestea, impreuna cu sare, piper, boia si fierbem pana scade sosul.
La final, dupa ce oprim focul, adaugam si fasolea scursa de apa.
Foarte buna si foarte picanta aceasta combinatie mexicana :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

imi place foarte mult chilli con carne! cu muuult ardei iute :D

Corina spunea...

yamiii! ador mancarea picanta!