duminică, 13 noiembrie 2011

Medalioane de Porc cu Orez Prajit

Dupa un weekend mai lung, in care am lipsit de pe blog, revenim cu o friptura de porc, gatita putin altfel. Astfel am obtinut o mancare foarte aromata, un pic dulce, care se potriveste la fix cu un orez pregatit mai simplu. Cu o tenta exotica de la condimentele folosite, a fost un pranz nemaipomenit de bun, inspirat de Good Food.
Pentru 5 portii:
  • vreo 650 g muschiulet de porc
  • 250 g orez
  • 250 g mazare
  • 1 fir de praz
  • 1 ou
  • 2-3 linguri de miere
  • 1 lingura amidon
  • 2 linguri sos de soia
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 2-3 cuisoare
  • 1/2 lingurita piper (am folosit boabe, rosu si negru)
  • 5-6 linguri ulei
In moraj am pisat cuisoarele si piperul si le-am amestecat apoi cu scortisoara. Am taiat muschiuletul de porc in rondele, groase cam de 1 cm, pe care le-am amestecat cu condimentele si sosul de soia. Astea toate puse intr-o punga inchisa bine, se lasa la frigider vreo 15 - 20 de minute.
Intre timp fierbem orezul si il lasam sa  se scurga. 
Incingem uleiul si prajim medalioanele la foc iute, cateva minute pe fiecare parte, pana cand sunt patrunse. Adaugam 100 ml de apa impreuna cu mierea si lasam sa fiarba 2-3 minute. Dizolvam amidonul in putina apa si il turnam peste carne, amestecand pana se coaguleaza sosul. Cam asta e reteta pentru medalioane, acum sa ne ocupam de orez.
Batem oul, impreuna cu putina sare si piper si prajim o omleta, pe care o taiem fasii subtiri.
In putin ulei incins, prajim orezul cateva minute, amestecand mereu, dupa care adaugam mazarea, iar dupa alte cateva minute, prazul taiat rondele. Calim totul pentru vreo 3-4 minute, dupa care adaugam fasiile de omleta. Potrivim de sare si am rezolvat cu orezul, deci masa este pregatita :)




Niciun comentariu: