luni, 12 decembrie 2011

Muffins si o Petrecere Frumoasa


Primul nostru contact cu echipa minunata de la Electrolux si Golin Harris a avut loc in septembrie, cand am participat la un eveniment intitulat Cina cu Electrolux, parte a proiectului Passion4Cooking. Dupa cum poate ati vazut deja pe Facebook sau pe alte bloguri, acest proiect genial tocmai a implinit un anisor :) Ocazie de mare petrecere mare, la Clubul Cortina din Corbeanca, locul care a gazduit si sesiunile de gatit din acest proiect.
Seara a debutat cu o masa maaare, plina de muffins, pregatite de bloggerii care au participat pe parcusul anului la Cinele cu Electrolux. Cu ajutorul Crucii Rosii Romane, aceste muffins au ajuns la copii din centrele de plasament din Sectorul 5.
Dupa ce ne-am cunoscut mai bine cu cei pe care ii stiam doar de pe bloguri sau Facebook, am iesit in curtea clubului, unde un purcelus se rumenea la protap. N-a mai rezistat mult asa frumos aranjat, ajungand rapid in farfuriile pofticiosilor :)


Un moment emotionant al serii l-a constituit concertul de colinde sustinut de un cor de copii din Centrul de Plasament Ciresarii II.
Alice a pregatit Scutecele Domnului, un desert foarte bun, specific Craciunului, asa ca atmosfera de sarbatoare a tinut pe tot parcursul serii.

Iar la final, a venit Mosul si la noi, printr-o tombola la care s-au castigat o multime de cadouri care mai de care mai frumoase, marca Electrolux :) 
Multumim doamnei Carmen Georgescu, marketing manager la Electrolux, "mama" ideii de Passion4Cooking si "personajului colectiv" de la Golin Harris: Alina, Alexandra, Monica si Roxana pentru aceasta ocazie unica de a cunoaste, sau revedea, oameni cu care altfel nu am fi interactionat decat virtual: Ana, Andi, Lavinia, Elena, Florin, Mihai, Madalin, Monica, Smaranda, Anca, Mazi, Cristina, Andreea, Antonina, Bogdan, Adrian, Beatrice, Brandusa, Cristina, Edith, Catalina si Ana, Andreea, Marcel, Iolanda si Georgiana, Ileana, Miha si Alice.
Sper ca acest proiect foarte frumos si in care s-a pus mult suflet va tine multa vreme de acum incolo :)
Iar daca sunteti curiosi ce muffins am dus... am pregatit varianta fara glazura a cupcakes-urilor cu lamaie si mac si alta tava de muffins cu mere si scortisoara.

4 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos eveniment! felicitari tuturor!

Alice spunea...

hei...m-am bucurat tare mult sa te cunosc!

Carmen spunea...

Multumim!
Alice, si eu ma bucur ca ne-am cunoscut :)

Mari spunea...

Tare mult m-am bucurat pentru voi si mi-a parut rau ca nu am putut sa va cunosc si eu.
Astept retetele!