luni, 27 februarie 2012

Gala Blogourmet

La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc finala concursului organizat de restaurantul The Harbour, impreuna cu Horeca, Logitech, Bilancia, After Hours, Bistrot. Pentru noi emotiile mari au inceput de luni, cand am primit un telefon prin care am fost anuntata ca bloguletul nostru a ajuns in finala la 2 categorii: cel mai bun blog de Food&Travel si cea mai accesata pagina de Facebook. De atunci am inceput sa numar orele pana cand, in final, vineri seara, ne-am prezentat la restaurantul The Harbour pentru varianta de food blogger a Oscarurilor, adica gala Blogourmet :)
La sosire, asortati cum eram, ne-am tras in poza la panoul sponsorilor :)
Ne-am revazut cu prieteni mai vechi si am cunoscut o multime oameni, pe care pana acum ii stiam doar virtual, care impartasesc aceeasi pasiune pentru gatit si fotografie.
Am scapat rapid de emotii, pentru ca nu a trecut mult pana a inceput acordarea premiilor, iar cele pentru categoriile la care eram nominalizati au fost printre primele. Spre marea mea bucurie, am primit premiul 3 la categoria Food&Travel de la nimeni altul decat Chinezu :) 

Odata relaxati, am urmarit premierea la restul categoriilor, am socializat si am degustat bunatatile din meniul celor de la The Harbour. Va recomand cu caldura Scalopini de curcan cu sos de praz si Martini, Tortul casei sau Tiramisu, de fapt toate mancarurile lor sunt extraordinare :)



Organizarea a fost de nota 20, Cosmin a fost o gazda perfecta, invitatatii care au acordat premiile pe categorii , doar unul si unul, iar matelotii de pe corabie erau tot timpul in zona cand era nevoie de ceva.
Le uram mult succes celor de la The Harbour si tuturor celorlalti care au facut acest eveniment posibil si sper sa devina o traditie in blogosfera culinara romaneasca. Si felicitari celorlalti participanti, ne vedem la anu'!
Daca sunteti curiosi, aici gasiti clasamentul la fiecare categorie. Si multumim tuturor celor care ne-au votat si care ne urmaresc postarile! 

5 comentarii:

Mari spunea...

Felicitari!

Simona spunea...

Felicitari ptr premiu! Il meritati din plin! Pupici

sara & Miki spunea...

Felicitari!

Carmen spunea...

Multumim mult!

Paradis spunea...

Felicitari si succes!